Тема: Как да се реши, че грешката 2010 Benz S550 има "Air Окачване неизправност". MB диагностика като MB SD свързват C5 / C4 ще играе своята роля.
Какво да правя:
Трябва да има някой, проверете за кодове за неизправности, които използват MB диагностика като MB SD свържете C5 / C4 , докато правите това също отново да се калибрира окачване. Направи си сам - проверка на всички сензори / връзки, отново подпори и контролира клапан за проблеми / течове връзка, проверете компресор колан / връзка. Най-лошия случай е възможно подпора вътрешен теч в този случай ще трябва да бъдат заменени.
Окачване описание подпора компонент
Проверете за течове AIRMATIC
Тук идва един въпрос:
Един въпрос имам, е около Y36 / 6, аз не виждам, че в автомобила или поне не в тази подредба. Ако погледнем в близък план на Y36 / 6 в прикачения документ, тя не съвпада с това, което виждам на снимката по-долу, в прикачен файл / Closeup виждам 6 бяла гума / пластмасови тръби, излизащи и мястото е цветово кодиран но ако се вгледате в Y36 на картината / 6 разполага с 4 метални тръби, излизащи от страната, това е така, защото в едър план се появява след прикритие е бил отстранен?
Също така, на моя, на върха на компресора има метален блок сребро, че разполага с 4 метални тръби, излизащи от върха, а не от страните, е разликата се дължи на моята не е 4Matic?
Последно, но не на последно място, всички диаг и повторно калибриране се говори за, може тези, които се извършва чрез MB STAR инструмент ?
Ето отговора:
4MATIC не е от значение, Y36 / 6 е блок клапани @ компресора единственото нещо, което може да изглежда различно е етикетиране може да пропускате. STAR трябва да се настанят повторно калибриране & диагностика.
инсталиране суспензия клапан въздух единица
инсталиране на компресора
инсталиране отделение ламперия отдолу двигател
И накрая, аз закупени STAR C5 с SD диск, тук е връзката.
http://www.obdexpress.co.uk/wholesale/mb-sd-connect-compact-4-star-diagnosis-c5-wifi.html
Компресор и клапан са зад бронята точно в предната част на дясното колело. Ако премахнете дясното предно колело и колело добре лайнер ще видите блока клапа.
Ето снимка за бърза справка
Каква е сделката с крик колата?
Аз обикновено следват процедурите на Уискънсин. За работата на окачването, които нормално би искате да се освободи налягането от подпорите за да се избегне увреждане на тях или вас. Винаги съм направил това чрез Xentry .
Какъв тип обувка?
След най-накрая да разберат как да се локализира и тест за пропускливост на въздуха на клапана, оказва се, моите джанти имат специални уши всички от тях, за разлика от едната е гайка. Тя изглежда като цвете, което дава ??? Аз имам само контакта обичайната MM въздействие гаечен ключ. Какво е то, наречено и къде да го получа?
Отговор: Така че, 17мм е била налична в много Mercedes за известно време. Изпъкналата (цвете на главата) болтове се появили с Майбах, а след това и W221 са също на няколко други модели. Това е напълно възможно, че някой постави болтове седемнайсет мм Шестостенен на вашия автомобил или дори друг размер, имате ли резервни колела? Може просто да се 17mm, 18 милиметра, 19 милиметър, и т.н. до колата с вас, за да видите кой от тях е най-подходяща. Най-малкото гаечния ключ обувка от комплекта инструменти в багажника трябва да се поберат.
Коригирах въпроси AIRMATIC Петък, такова облекчение.
Смених клапанния блок (което аз подозирам, всъщност е глоба) и, както ми беше пускането на линиите през, аз забелязах, много малка пукнатина на един от въздушните линии окачването, където тя трябва да бъде сгънати около медта монтаж. Отрязах лошо инч и повторното свързване на линията на монтажа, а сега окачването работи добре. Аз го закара в продължение на 7 часа вчера (пътуване) и нито един проблем се проявява! Направих тест сапунена вода течове, но това трябва да е бил твърде малък, за да се види.
Що се отнася до тази допълнителна помпа / компонент в калника: Аз бях в състояние да свали от Торск болтовете, които я прикрепят към скобата има и плъзнете част над надясно. То всъщност се поберат доста добре просто лежи на дъното на FR калник / броня. Както и да е, просто го плъзнете от пътя ми даде достатъчно място, за да работят на клапанния блок.
Основни стъпки:
Премахнато колело и колело калник лайнер
Премахнати 2 Торск болтове, които притежават, че мистерия част от това внимателно го смъкна от конзолата и го опря на броня / калник. Бъдете много внимателни, да не се забъркваш с напорните твърде много, аз не съм сигурен колко огъване те са оценени за, но това със сигурност не е много.
Използвайте 10 mm гаечен ключ, за да се справи отворени всички фитинги на клапанния блок и източване на инсталацията въздух (компресор монтаж използва 12 mm)
Развийте единичен винт държи тялото на клапана, а после да се плъзга цялата работа, нали автомобил. Гумената монтаж го държи на другия край, той просто се изплъзва
Аз съм публикуване на YouTube видео на процеса:
https://www.youtube.com/watch?v=CbhhZUlqzgM
Ако имате същия проблем, че може и да се получи JIC тялото на клапана ... и следвайте инструкциите на видео.
Кредити до @ bshad74 и @ cstevenson (mbworld.org/forums/)
Благодарение на Laurance www.obdexpress.co.uk
http://blog.obdexpress.co.uk/2019/08/26/2010-benz-s550-error-air-suspension-malfunction-solution/
2016.7V SD Connect C4 DAS Xentry for Win...
MB SD C4 Device not connection solution