Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2018 09:45 - Защо аз предпочитам AUTEL MaxiSys Elite да щракне скенери, Вер & MS908P?
Автор: foxwellshop Категория: Технологии   
Прочетен: 535 Коментари: 0 Гласове:
0



 Много потребители на обратна връзка, те предпочитат AUTEL MaxiSys Elite за Ford IDS, скенери Snap On-те години, Вер & MS908P. Ето ни, за да прочетете това, което казват.

 

  1. Да бъдеш на 30 години Ford магистър Техник, предпочитам AUTEL MaxiSys Elite да VCM IDS . Аз нито веднъж не съм имал проблем с Blue Tooth връзка между скенера и VCM за разлика от това, което ние използваме най-Форд. Програми ключове перфектно, двупосочни контроли работят безупречно и е много бърза обработка на данни в реално време ... .WAY по-бързо от Snap На Versus и софтуер специално за Ford е почти идентичен с Форд софтуер с IDS, които използваме в автокъща ... Аз всъщност предпочитам ми Autel над IDS сега .

 

Такса мощност и актуализация: Скенерът може да се зарежда с кабела за зареждане или можете да включите кабела за зареждане в стойката и след това просто настроите скенера и излизат от щанда, както е необходимо и той остава заредена, когато акостирал между приложения. Имам го изправи на моя магазини WiFi и ми позволи да разбера, когато има актуализации и те се актуализират често, което аз също харесвам.

Същото като скенери Snap On е: Скенерът може да се използва под формата на таблетка, има голям резолюция и прави всичко скенери Snap На вътрешно го правят за една малка част от цената!

 

Широк обхват с всеки адаптери:  AUTEL MaxiSys Elite е хубава тежка единица, не са евтини и не се чувстват евтини в ръцете си, е с около всеки адаптер, което някога може да се наложи външна и вътрешна за PCM свържете и може лесно да бъде разширена за осцилоскоп и други опции.

 image

  1. AUTEL MaxiSys Elite сравнява с Вер:

Мога да направя всичко, което може да направи Вер и повече, тъй като тя идва с пропускателен, извършва с два теста посока дори включите wippers или надуеш рог. Всеки тест можете да си представите може да се направи с maxisys про или елитни за 1/3 от цената на нов Вер. Само недвижими недостатък е, че имате за отстраняване на неизправности в скенера на Вер и с autel имате форум, където можете да публикувате всеки проблем или се съмнявам, и други членове на общност е на autel ще ви помогне и ще ви даде решения на вашите проблеми. Не е голям проблем, но лесно решен с Мичъл или всички данни.

 

Айв имаше maxisys професионалист, тъй като тя може да се, че е извършил безотказно, перфектно. Аз притежавам малък сервиз, вариращи от американско да внася превозно средство от газ за дизел (Ford powerstroke & Dodge Cummins) и никога не съм имал проблеми.

 

  1. AUTEL MaxiSys Elite сравнява с MaxiSYS Elite MS908P

През всичките ми 12 години като тек Ползвал съм различни инструменти за сканиране и никога не е виждал един толкова добър, колкото maxisys про и елитни.

 

Аз ще бъде публикуване на снимки на разликите между новия елит и Pro (което използвате всеки ден в моя магазин) 
на екрана е по-ярка , защото е ретина дисплей (който много прилича на IPAD). 
В процеса зареждане на операционната система е много по-бързо , отколкото Pro. Професионалист приблизително 30 секунди на обувка горе и 5-8 секунди за елита. 
Той има още един USB , че е много полезно за свързване на мишка или клавиатура. 
От външната страна ще видите, е много по-тънък, по-лек и гумена защита (чувства по-скоро твърда пластмаса, но си гума) от двете страни не по ъглите като про (които са реално гума). 
На горния десен ъгъл има LED светлина тоншапка показва живота на батерията, което е страхотно, когато имате изключен екран. На про трябва да включите компютъра, за да видите живота на батерията. 
Елита идват с докинг станция, където можете да го заредите или да го оставите да не пострада.

imageimageimageimageimage

 

 

 

И все повече и повече добри отзиви.

Надявам се този пост помогне на тези, които се интересуват от AUTEL MaxiSys Elite , но нямам идеален, ако си заслужава парите.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: foxwellshop
Категория: Технологии
Прочетен: 215068
Постинги: 315
Коментари: 0
Гласове: 6
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол