Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2018 12:33 - OBD2Eshop е добър магазин за GM Tech2 скенер
Автор: foxwellshop Категория: Технологии   
Прочетен: 931 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това беше моята цел на GM Tech2 диагностика скенер с TIS2000 Софтуер: http://www.obd2eshop.com/wholesale/tech2-diagnostic-scanner-with-tis2000.html Дата на поръчката: 26 август 2018 Кораб за: САЩ Това е начина, GM Tech2 изглежда извън кутията:   image   Оказа се от: image  
В следващите 3 параграфите са Какво аз поща до  OBD2Eshop : 
на I изпитване устройство и работи добре проблемът е в екрана на Вярвам, за връщане на щях да имат със изпрати гърба и плати за корабоплаване това би за да отнеме много време, а аз трябва да имат работа, за да ... направите с помощта на инструмента. image Точно сега аз съм с един лаптоп, свързан така че може да видите на цял екран

The бих по-скоро се направи частично възстановяване или опитайте Подмяна екрана себе си. 
Уил ли частично възстановяване? 
От вас може за изпращане или да ми помогне на намери заместник на екрана? 
The съм бил щастлив ДОСЕГА с OBD2eShop досега. На The. Цена, обслужване и скорост на доставката БЕ Добре. 
на Надявам се да достигне НИЕ МОЖЕМ положително решение.   А накрая,  OBD2eShop  кораб Нов нов пакет наказание за мен. Просто искам да ти кажа, аз най-накрая взех време наистина да тествате замяната бях изпратен и изглежда да работи перфектно.   Един малък проблем е, че бях изпратен на GM PC Card, а не Saab един. Опитах се да пиша на GM карта в лаптопа си, за да Saab софтуер, но аз накрая повреда на картата. Вината беше моя. Аз знам, че може да има свързвали с вас за помощ и ти щеше да се погрижи за мен.   Аз бях в състояние да се намери друг Saab карта и да го получите работа, така че сега съм много щастлива. Аз не се нуждаят от повече помощ.   Благодаря ви много за над и извън вашата услуга. Мисля, че много силно на вашия магазин. (imageimageimage ННННННН, OBD2Eshop  Също Благодарим ви за най-кредит) Тук е нов пакет OBD2eShop кораба за мен: image
image
image
image

 

Източник: http://blog.obd2eshop.com/gm-tech2-scanner-think-highly-of-obd2eshop/


Тагове:   gm tech2 reviews,   gm tech2 scanner,   obd2eshop,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: foxwellshop
Категория: Технологии
Прочетен: 213434
Постинги: 315
Коментари: 0
Гласове: 6
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол